هتل های 4 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد یکی دیگر از هتل های زیبا در شهر مقدس مشهد می باشد این هتل لوکس در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. این هتل ۴ ستاره در خيابان امام رضا ، دانش غربي واقع شده است. همچنین هتل هاترا درفاصله  ۱۰ دقیقه ای از حرم امام رضا قرار گرفته است.هتل هاترا دارای سرویس رایگان به صورت چندین نوبت در روز به حرم  می باشد.این هتل زیبا تا فرودگاه تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در ۳۰ دقیقه ای هتل واقع شده است.این هتل پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد. 

امکانات هتل هاترا مشهد:

هتل هاترا دارای اتاق های ۲ تخته و ۴ تخته و سوئیت های بزرگ و خانوادگی برای مسافران تور مشهد می باشد. اتاق هایی با نور مناسب ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، حمام با ست کامل ، دسترسی به اینترنت پر سرعت  و میز کار ، تنها بخشی از امکانات اتاق های هاترا می باشد.میهمانان تور مشهد می توانند صبحانه را به صورت بوفه میل نمایند. همچنین در رستوران هتل ناهار ، شام ومنوی غذای انتخابی شامل ۶ نوع در هر وعده می باشد که مهمانان تور مشهد می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و از خوردن آن ها لذت ببرند. از امکانات هتل هاترا می توان به  سالن کنفرانس، کافی نت ، گیم نت ،صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس ، کافی شاب و سالن ورزشی مجهز اشاره کرد.

 

هتل توس مشهد

 هتل توس مشهد به عنوان نزدیکترین هتل 4 ستاره به حرم امام رضا با طی 3 دقیقه پیاده روی به زیارت امام رضا (ع) بروید. مسافت کوتاهی تا آرامگاه نادر شاه، موزه انسان شناسی و موزه های آستان مقدس حضرت رضا (ع) بروید و لحظات خوبی را برای مسافران تور مشهد به ارمغان میاورد. هتل توس در مرکز شهر  واقع شده و  از این بابت دسترسی آسانی به جاذبه های مهم گردشگری مشهد ازجمله پارک کوه سنگی، پارک جنگلی طرق و باغ  تاریخی ملک آباد دارد. لابی هتل مجهز به کافی شاپ با مبلمانی راحت می باشد که مسافران تور مشهد میتوانند برای سرو نوشیدنی های گرم و سرد خود را فراهم کنند.

امکانات  هتل توس مشهد

رستوران هتل نیز با تدارک دکوراسیونی زیبا و ارائه‌ی منوی ازغذا های ایرانی، دریایی و فرنگی اشتهای شما را بر می انگیزد به طوریکه با هر سلیقه ای که باشید با رضایت مندی این رستوران را ترک خواهید کرد. 

 

استخر سر پوشیده جکوزی و سونا و انواع ماساژ ، اینترنت،لابی،سالن ورزش،کافی شاپ، اینترنت در لابی،با اقامت در هتل توس مشهد اقامتی آرامش بخشی را برای مسافران تور مشهد برای خود رقم بزنید.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد تیر 95

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: